27.1.2012

get your ass back home

Eilen oltii siis kaverilla pienellä porukalla viettämäs tyttöjeniltaa ja hauskaa oli, mut mitää julkasukelposia kuvia ei oikee ollu :D niin aattelin laittaa tähän viime viikon ostoksia. Lähettiin Annan kans 6.47 junalla Pasilaan valtterin kirppikselle (vallilan makasiinit) ja sieltä löyty vaikka mitä kivaa! Siitä sit vielä mentiin junalla Helsingin keskustaan ja sieltä ei sit löytynykkään oikeen mitää ku kaikki tuntu olevan niin kallista kirppikseen verrattuna :D Mutta tässä nyt niitä kuvia :)


           Anna<3


                                                                Röyhelöpaita 1,50e

 Farkkulegginssit 2e

                                                                Zaran jakku 5e (tätä olin ettiny!!)

                                                                          Hame 2e

 Shortsit 50snt

 Kengät 1e

Laukku 1e

Ja sit äiti viel osti mulle Vilan harmaan karvaliivin Hämeenlinnasta :) mutta tää kone ei nyt suostu tuomaan sitä kuvaa joten laitan sen joskus myöhemmin...

4 kommenttia:

  1. Löytyispä täältäkin noin halpoja ja kivoja vaatteita! :) Sun blogi vaikuttaa kivalta :-D

    VastaaPoista
  2. niin no mäkin tingin aika monesta :D ja kiitos paljon :)

    VastaaPoista
  3. Ihana toi jakku oon ettiny just tollast kans :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on<3 mä kans olin ettiny vaik kuin kauan :D

      Poista