29.1.2012

picture's worth a thousand words

Tänään en oo oikeen tehny muuta kun ollu Iidan kans ja kohta on tanssi, joten aattelin tässä esitellä vähän mun kameraperhettä kun se kasvo viime viikolla taas yhellä objektiivilla :) Eli kuvailen Canon eos 450d :llä, mutta haluaisin kyllä kohta uuden kameran onhan toi palvellu mua jo viis tai kuus vuotta :D

Vasemmalla on toi uus objektiivi, eli Canonin EF 50 mm f1.8 jonka sain viime viikolla. Toi on ehkä mun lemppari noista putkista, koska ton 1.8 aukon ansiosta löytyy paljon valovoimaa ja tulee tosi kiva syväterävyys kuviin!

Keskimmäisenä toi kameran mukana tullu kittiobjektiivi eli 18-55mm, joita mulla on kaksi koska toinen ei aina toimi :D tolla kuvaan kaikki perus juhla- ja arkikuvat.

Oikeella on vähiten käytetyin putki, mistä tykkään kyl tosi paljon, eli Tamronin Af 70-300 f4-5.6, jolla kuvaan kaikki erikoisemmat kuvat, esimerkkinä vaikka siskon kuvat metsässä :D. Tossa parasta on ehdottomasti macro-ominaisuus!
Viimeisenä on vielä jalusta, jolle ei oo tullu paljoo käyttöä kun en koskaan muista käyttää sitä :D Mutta osottautuu varmasti hyödylliseks ainakin asukuvissa, jos vaan jaksan jatkaa tätä blogin kirjottamista :D
Eli siinä oli mun kameraperhe josta kyllä puuttu ite kamera :D haha...mut mä lähen nyt tanssiin ja kirjottelen varmaankin sitten ens viikolla joku päivä. Moimoii! :)

2 kommenttia:

  1. Sulla on ihan törkeen hieno lävistys! Sopii sulle sikahyvin!

    VastaaPoista