22.2.2012

my room

en oo nyt muutamaan päivään postaillu mitään, koska ei oo oikeen ollu kirjoteltavaa eikä kuviakaan...mutta nyt toteutan kyselyn toivotuimman postauksen, eli huonepostauksen! 






sängyn vieressä on mun vaaterekki ja osa kengistä, sen takana vaatehuone, joka näyttää tältä:
 



sitten vielä muutama yksityiskohta









vaihdoin tänään ton bannerin ja sen vaihtamisessa oli ongelmia, mutta nyt se näkyy ainakin mun koneella normaalisti, kai teilläkin? ja jos (toivottavasti) näkyy, niin mitä pidätte? :) 

16 kommenttia:

  1. Ompa ihanasti sisustettu huone! Tuosta kuvio tapetista jäin kaipaamaan kuvaa. (:

    onesteptoheidislife.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! ja voin laittaa joku päivä kuvan siitä :)

      Poista
  2. ihana huone!

    http://u-nfabulous.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon samaa mieltä, tosi ihana huone :) tosi omaperänen eikä yhtään samanlainen kun mikään huone mitä oon nähny! toi tapetti varsinki on ihan mun lemppari :-D (ei toiminu kommentoida kun vaan tällä vastaus-napilla:( )

      Poista
  3. sulla on ihana huone<3 ja mäki haluisin tollasen leveen sängyn ja vaatehuoneen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiiitos :) ja onhan ne ihan kivat ;)

      Poista
  4. Toosi ihana huone! hahaa sulla on samanlainen hajuvesi maku kun mulla :) Multa löytyy melki noi kaikki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! Ja sulla on sitten hyvä maku :D

      Poista
  5. wau! ottasin sun huoneen vaikka heti :--)
    tosi ihania yksityiskohtia! liityin sun lukijaks, liitythän säkin puolestas mun :)

    remixofthelife-suvi.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) ja käyn ainakin kattomassa !

      Poista
  6. wow ihana huone! :o

    http://thestoryoftiina.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Söpö huone :) Kiva ku on kaikkia pieniä yksityiskohtia ^^

    http://fashionbeautymylife.blogspot.com

    VastaaPoista