1.2.2012

take me down like i'm a domino

tylsistyin kotona ja ajattelin tehä tällasen 100 asiaa minusta-postauksen, koska en oo hirveesti viel kertonu ittestäni, joten:

1. oon janika
2.oon 15-vuotias
3.asun hämeenlinnassa
4.mulla on maailman ihanin koira
5. jonka nimi on Nella
6. rodultaan kultainennoutaja
7.mulla on 12-vuotias pikkusisko
8. ja iskä ja äiti
9.rakastan matkailua
10. ja käyn joka vuosi vähintään kerran ulkomailla


11. ootan että peruskoulu loppuu...
12....ja pääsen lukioon
13.keskiarvoni on joku vähän alle 8,5
14.vihaan ruotsia...
15...ja matikkaa
16. rakastan mm. kirppiksiä,
17. valokuvausta,
18. ja kavereiden kanssa hengailua
19. oon harrastanu kuvataidekoulua ekalta luokalta asti..
20. ..ja teen päättötyön tänä vuonna
21. tykkään julhlia...
22. ...mutta nyt se on jääny vähän vähemmälle
23. tykkään kaikesta vanhasta musiikista
24. kuuntelen kaikentyylistä musiikkia
25. paitsi heavyä
26. olin 14 vuotta blondi..
27...mutta pari kuukautta sitten musta tuli brunette...
28...pitkän harkinnan jälkeen
29.en katso paljon telkkaria..
30. mutta aika paljon leffoja ja tuotantokausia dvd:ltä



31. ehdoton lemppari on täykkärit!
32. lempileffoihin kuuluu toiminta- ja komedialeffat sekä klassikkopiirretyt
33.parasta musaa on ihan perus listahitit ja suomalainen musiikki (kaija koo!!)
34. mulla on canon eos 450D mutta haluuuun uuden kameran!
35. otin viime kesänä huulikorun
36. ja haluisin vielä napakorun..
37..ja tatuoinnin!
38. jossa olis joku kiva teksti
39. tein pari vuotta sitten itelleni monta korvisreikää...
40. ja äiti suuttu siitä :D

41. mulla oli joskus toooosi pitkät hiukset..
42. mutta sitten aloin blondaan ja suoristaan niitä
43. ja ne oheni ja lyheni :'(
44. aion ostaa pidennykset heti kun saan rahaa :)
45. on paljon, mitä halusin muuttaa itessäni
46. esimerkiks asioita, mitä on tullu tehtyä
47. haluisin myös laihtua :D
48. ootan niiiin paljon että pääsen muuttamaan omaan kotiin !

49. toiveammattina on valokuvaaja..
50 tai personal trainer..
51. tai sitten liikunnanohjaaja
52. toisaalta taas ois kiva olla kokki :D
53. vihaan meikkaamista
54. ja hiustenlaittoo :D
55. mut tykkään käyttää hienoja vaatteita ja korkokenkiä!
56.isossa porukassa oon yleensä hiljasempi

57. mut tuttujen ihmisten kaa puhun koko ajan :D

58. tykkään urheilla
59. käyn salilla 2-4 krt/viikko
60. meillä on myös kotona oma kuntosali
61. harrastan myös kahta tanssia
62. harrastin voimistelua noin 10 vuotta
63. ja kadun tosi paljon, että lopetin sen :(
64. osaan vieläkin spagaatin..
65. ja nostan penkistä 45 kg
66. siinä taiskin olla kaikki mun erityistaidot :D


67. saan yleensä porukoilta kaiken mitä haluun..
68. okei en nyt ihan kaikkee :D
69. oon jakanu puoli vuotta lehtiä
70. ja ollu viikon töissä mansikkamaalla :D
71. hain tänä vuonna ainakin 15 eri kesätyöhön
72. toivottavasti pääsen ees yhteen!
73. tuhlaan aina kaikki rahat heti vaatteisiin
74 ja mäkkiruokaan :D
75. vihaan sitä, jos joku valittaa että on läski vaikka ei todellakaan ole :d

76. pelkään kaikkee yliluonnollista ja hiiriä
77. paitsi jos ne on lemmikkeinä :D
78. ostan nykyään melkein kaikki vaatteet kirppiksiltä
79. koska kaupoissa kaikki tuntuu olevan niin kallista :D
80. rakastan mäkkiruokaa...
81. mut kanasalaatti on kyl vielä parempaa
82.  ja lasagne missä ei oo juustoo :D

83. suunnittelen aina kaikenlaista...
84. mutta harvoin mikään toteutuu :D
85. en stressaa oikeen mistään, kun opiskelupaikkakin on jo aika varma
85. mut välillä mä vaan masennun jostain
86. ja sit hetken päästä oon taas ilonen :D
87. mulla on aika paljon tuttuja ja kavereita
88. mut vaan muutama sellanen kunnon ystävä

89. haluisin muuttaa Jyväskylään...
90. ...jossa synnyin
91. mutta muutan sinne varmaankin lukion jälkeen :)
92. luotan karmaan :D
93. vihaan sitä että mun jaloissa on niin paljon arpia ja palovammoja :D hahhah
94. mulla on mustavalkonen huone...
95. ja vaatehuone joka on aina ihan täynnä
96. haluisin kirppispöydän
97. että voisin myydä mun kaikkia vaatteita :D
98. nää sata juttuu oli oikeestaan aika helppo keksiä !
99. mut nää vikat nyt oli vähän tämmösiä :D
100. niiin ja mukana oli vanhoja (ja uusia) kuvia :)

9 kommenttia:

  1. hahaa mäki luotan karmaan ;) :D multa sä sen taisit keksiikki :D miks et maininnu mua ollenkaan? et omistat yhen soulbron? tai skrappaamista? täytyy sanoo et mä loukkaannuin syvästi :D:D:DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah niin keksinki :D:D ja ei kukaan ois ymmärtäny meijän inside juttuja :D

      Poista
  2. Moi hei mäkin aion tehä korvareikii lisää kun äiti ei anna ottaa.... Montako reikää sä teit ja miten ?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah ohgod mikä postaus tääkin on...mutta ei kannata tehä korviksia ite! :D Tein jollain karttaneulalla teininä neljä reikää mielijohteesta kavereiden kanssa mikä ei ollut todellakaan fiksua!!! eli en siis todellakaan suosittele kokeilemaan koska siitä voi aiheutua jotain tulehduksia tms :)

      Poista
    2. hahahh paitsi jos oot joku trolli kaveri siellä xD

      Poista
  3. no ootko ottanu napakorun?? :)

    VastaaPoista