15.3.2012

1 Kiitä haasteen antajaa : Kiitos Henna :)
2 Anna haaste viidelle bloggaajalle: kaikki ketkä haluaa :D
3 Ilmoita näille viidelle haasteesta
4 Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi

1. tykkään tosi paljon valokuvata mutta en kuitenkaan koskaan jaksa/saa aikaseks :D

2. mulla on koira, joka on mun paras kaveri, jos niin voi sanoo koirasta :D


3. oon näköjään joskus esittäny tuhkimoo jossain näytelmässä ! hehe tärkee fakta :D


4. järkytyin tänään, kun sain tietää että eminem täyttää tänä vuonna 40 !!!!


5. tykkään ihan sikana täykkäreist ja oon nähny jokaisen jakson tähän mennessä


6. en pelkää oikeestaan mitään, paitsi yliluonnollista pelkään tosi paljon ! aina kun meen nukkuun nii pelkään että joku henki on mun huoneessa :D ja mun varpaat on aina pakko olla peiton alla !


7. VIHAAAN matikkaa enkä osaa sitä yhtään ! eilisessä valtakunnallisessa kokeessa sain tehtyä kolme tehtävää :(


8. piirsin pienenä tosi paljon, mutta nykyään en osaa yhtään piirtää tai maalata...oikeestaan en kyllä sillonkaan osannu, ainakaan ton ylemmän taideteoksen perusteella...kuvassa on siis mun pikkusisko muutama vuos sitten :D:D

päätinkin sitten toteuttaa tän haasteen vielä tänään ja mukana on hehkeitä (not) kuvia musta vuosien varrelta :)

2 kommenttia: