23.3.2012

hei kohtalo, oon iso tyttö jo, ja mä päätän sen, kenen oon tai en

nyt onkin ollut parin päivän postaustauko, mutta sen aikana oon:

-käynyt vuoden ekalla keikalla, ja Chisu oli ihan huikee! en oo siitä ennen tykänny, mutta keikan jälkeen oonkin kuunnellu sen kaikki levyt muutamaan kertaan läpi :D
-opiskellu ja saanu hyviä numeroita kokeista, jes!
-ollut helsingissä ja ahdistunut siitä ihmismäärästä ja varmistunut siitä, että haluan muuttaa jyväskylään!
-shoppaillu liian kalliita vaatteita, joista yks mekko lähtee huomenna palautukseen...
-käynyt elämäni ensimmäisessä työhaastattelussa, joka meni ihan kiitettävästi :)
-käynyt elämäni ekaa kertaa hammaslääkärissä porattavana, joka oli tuskaaaaa!
-kuunnellu uutta musaa
-siivonnut ja tylsistynyt kotona, kun muut on koulussa
-ollut kavereiden kanssa

ja tässä nyt vähäinen kuvasaldo näiltä päiviltä. pahoittelen kuvien surkeaa laatua, mutta jouduin palauttamaan lisäsalaman kuvikselle ja nyt täytyis saada aikaiseksi ostaa ihan oma sellainen :) ja kohta lähetään äitin kanssa kattoon mission impossible!


 12.90e H&M
 9.90e H&M
 20e, chisun keikalta
 1.90e H&M
 2.50e Seppälä
 3e Sokos
 1e H&M
 9.90e H&M
 1e kirppis

loppuun vielä pari huikeeta biisiä !


valitsinpa iloset biisit :D

2 kommenttia:

  1. Haha ostiks noi mun vanhat kengät.....:-D No kiva jos kelpaaaa:) Oioi Chisu oli varmasti upee!

    VastaaPoista
  2. haha varmaa ne oli sun :D

    VastaaPoista