4.4.2012

liikuntainnostuksen henkiin herätteleminen

moikka taas :) ekana suuuri kiitos kaikille lukijoille, joita on jo 46 ! viikonlopuksi oon ajatellu palkitsevani teidät jollain, nimittäin teen arvonnan jos vaan palkinto löytyy helsingistä...mutta palkinnon paljastan siis vasta sillon ;) 

mutta asiaaan, eli tänään selailin paria liikuntablogia ja omakin liikuntainnostus heräs :D tasan  vuosi sitte treenasin vielä neljä kertaa viikossa salilla, noin 2-3 tuntia kerrallaan ja olin sillon aika paljonkin paremmassa kunnossa kun nyt :D 


tarkotuksena ois sitten päästä siihen kuntoon toukokuun loppuun mennessä, joten vähennän herkkujen syöntiä huimasti, käyn perusurheiluharrastuksissani (jazz, vatsatanssi, bodypump ja kuntosali) ja sen lisäks juoksisin edes kerran viikossa lenkin/tekisin kuntosaliohjelman/kahvakuulaohjelman/zumbaisin omalla salilla, josta muutama kuva tässä !




motiivaationa kännykän treenisovellus, joka on oikeestaan ihan hyvä! 


tässä siis näkyy meijän entisen varaston ja nykyisen pienen kuntosalin yks nurkka, josta löytyy siis ''kuntoilukeskus'', eli penkki sekä etu-ja takareisilaite, johon lisätään itse levypainoilla tarvittavat painot.


ja toinen nurkka, josta löytyy cross trainer, millä saa tehtyä hyvän alkulämpän.


dvd ja cd-soitin, jossa tehään annan ja jennin kaa aika usein zumbaa tai hip hop abs :eja :D


sit on vielä toinen lämmittelylaite nii voi olla kaverin kaa samaan aikaan


sekä muutamat irtopainot, noihin isompiin on myöskin lisäpainoja. tässä ois vielä pari kuvaa ens kesä tavotteesta hehheh :D noo jos tohon suuntaan kuitenkin pääsis...




joten kuntokalnteri näyttäisi suunnilleen tältä:

maanantai: saliohjelma 1
tiistai: välipäivä
kesskiviikko: saliohjelma 2 ja vatsatanssi 
torstai: bodypump
perjantaina: lenkki tai kotitreeni
lauantaina: välipäivä tai lenkki
sunnuntai: jazz

mitäs piditte tällasesta vähän erilaisemmasta postauksesta? lisää näitä vai ei enää ikinä?

13 kommenttia:

  1. Hyvä postaus:)) aika unelmaa et on oma pieni kuntosali...kumpa mullaki ois heheh:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia! Ja onhan se iha jees ;)

      Poista
  2. Ah meijän panostus sali<3 ... millon muute kuvasit mua salaa??? miks oot laittanu mun vatsalihaksista tänne kuvii???? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeppis<3 ja no hei tänää tanssissa??!!

      Poista
    2. siis miten mä en huomannu :O ... kai mä kattelin lumoutuneena my little ponyn liikkeitä ;)

      Poista
    3. HAHAHHAHA :D:D:Ddd

      Poista
  3. VOIN OLLA SUN REENIKAMUS;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh ;) maanantaina sit salille!!

      Poista
    2. mä oon jo sun body training body ;DDD

      Poista
    3. tarkotat varmaan bodytraining buddy ::D:d ja niin ootki ;)

      Poista
    4. hehehhee no niinhän mä tarkotan ;) kirjotus virheet oli insidee :DDDDDD

      Poista
  4. Missä sä käyt tanssimassa? :)

    VastaaPoista