20.6.2012

I could have been a princess, you'd be a king

tässä tää mun uusin diy-projekti, eli ostin jyväskylän suurkirppikseltä tällaset kamalat farkut hintaan 2,50e. Niissä ei ollu edes nappia enään vaan jouduin ompelemaan uuden. Kotona leikkasin ne shortseiks ja laitoin pariks yöks likoomaan kloriteen. Leikkasin siihen vielä muutaman rei'än ja raastoin niistä revityn näköset juustoraastimella :D oon ihan tyytyväinen lopputulokseen! seuraavana ois vuorossa neulotun topin liukuvärjäys vaaleenpunasella, saa nähä mitä siitäkin tulee...
sitten vielä muutama ostos ja ihan ekana babyoil, jota käytin parina päivänä, kun aurinko paisto kunnolla ja toi kyllä autto ruskettumiseen ja rusketuin tasasesti, eli suosittelen kaikille jotka haluaa vähän väriä pintaan :D

10 kommenttia:

  1. Hehee mä oon jo lutrannu pullollisen tota öljyä, on meinaan tosi jees!!:p

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi ! :)

    live-fastdiepretty.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. laita näitä kuvia pienemmiksi en näe mitään x))))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no joo huomasin kans :DD no ens postauksessa sitte!

      Poista
  4. Noi shortit on IHANAT! onneks mä sanoin sulle et sun pitää ostaa ne ;)

    VastaaPoista
  5. Tuo toisiksi alimman kuvan H&M:n paita on ihana! Siinä on tosi kiva kuviointi. :-)

    atc24h.blogspot.fi

    VastaaPoista