30.7.2012

two challenges

sain pari haastetta veralta ja jennalta, kiitokset siis teille! ideana on siis että jokainen keksii 11 kysymystä ja haastaa 11 bloggaajaa vastaamaan niihin, mutta en nyt viitti haastaa ketään, koska aika moni on tehny jo näitä haasteita, sorisorii :D laitan mukaan muutaman julkaisemattoman mustavalkokuvan, mitäs pidätte?
kukka
veran kysymykset:

1. Mitä pelkäät eniten?

kaikkia yliluonnollisia juttuja! hyyyi kaikki paranormal activityt :(

2. Hulluin tekemäsi juttu?

ööh no tää on vaikee! en koskaan tee mitään kauheen hullua joten en keksi :D mutta aion kyllä hypätä benjihypyn!

3. Mikä on unelma-ammattisi?

valokuvaaja tai personal trainer! toimittajakin ois kiva :D

4. Mitkä ovat suosikkivaatteesi?

kaikki ihanat värikkäät farkut! ja mekot ja korkokengät!

5.  Mitä aiot tehdä vielä lomalla? 

olla kavereiden kanssa ja käydä helsingissä ja tampereella! ja madonnan keikalla!!!!

6. Mikä on parhain kesäbiisi ikinä? 

ekana tulee mieleen kran turismo, joten sanotaan että se!
jejejje
7. Kuka on tyyli-idolisi? Ketä ihailet?

Louise Roe ehdottomasti!

8. Miten yleensä vietät viikonloppusi? 

nukun pitkään ja oon kavereiden kanssa! ja oon jossain eri kaupungeissa aika usein :D

9. Mikä on suosikkielokuvasi ja kuka näyttelijäsi? 

dear john on ihana! ja kaikki disneyt :D ja lempinäyttelijä on channing tatum ja zac efron!

10. Pelkäätkö kuolemaa? Mitä kuoleman jälkeen mielestäsi tapahtuu? 

en omaa mutta läheisten joo, en oo miettiny että mitä tapahtuu :D

11. Oletko ulospäin suuntautunut ja avoin, onko sinuun helppo tutustua?

no riippuu vähän porukasta että oonko puhelias vai en, mutta kyllä mun mielestä muhun on helppo tutustuu :D en tiiiiä
IMG_9638
jennan kysymykset:

1. Jos saisit kolme toivetta ja ne toteutettaisiin, mitkä ne olisivat?

no että kaikki rasismi ja sodat loppuis ja että mulla ois hyvä loppuelämä 

2. Mihin haluisit matkustaa, jos saisit?

new yorkiin!

3. Jos saisit ihan mitä tahansa lajia harrastaa, mikä se olisi?

no joku uus tanssi ois kiva alottaa!

4. Oletko mielestäsi yllytyshullu?

joooo oon mä aika :D

5. Minkälaisena kuvailisit blogiasi?

mun näköinen valokuvaus ja muotiblogi :)
IMG_0295
6. Kerro viisi ominaisuutta itsessäsi.

oon yleensä positiivinen, reilu, kärsimätön, laiska ja urheilullinen :D

7. Kuunteletko paljon musiikkia ja jos kuuntelet minkälaista?

juuu koko ajan ja ihan iskelmästä rappiin! kaikki käy :D

8. Onko sulla paljon vastakkaisen sukupuolen omaavia ystäviä?

no ei mulla silleen ystäviä mutta kavereita joo

9. Mitä asiaa arvostat ihmisissä eniten?

huumorintaju, sosiaalisuus ja rehellisyys

10. Onko kesälomasi ollut tähänasti hyvä?

jooo mut ois ollu parempi jos ois ollu paremmat ilmat :(

11. Asia, jota et voi sietää.

rasismi, terrorismi, itsekeskeisyys, eläinrääkkäys
IMG_9134

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti