1.9.2012

my cosmetics

Tässä postauksessa ajatelin esitellä mun kosmetiikkaa, kun sitä on joskus blogin alkuaikoina kyselty! Jos tulee jotain kysyttävää, niin laittakaa kommenttia :)  IMG_9812
Tässä on mun arkimeikit, eli siis peitevoide ja BB-voide tai meikkivoide kasvoille, riippuu missä kunnossa iho on. Ripsiin tota volume million lashes-ripsaria ja Lumenen nestemäistä kajalia. Meikkaamiseen mulla menee aamusin noin 5 minuuttia :D
IMG_9816
Tässä on osa mun muista meikeistä. Oikeesti niitä on sellanen laatikollinen, mutten oikeestaan käytä muita kun näitä! Eli siis punanen huulipuna- ja rajauskynä jotka on jostain lentokoneeseen tilatusta meikkipaketista! Sitten tossa on h&m:n luomiväri joka on oikeesti ihan huono ja mun pitäis ostaa joku laadukkaampi mutta kun ei oo rahaa :D Ja sitten Maybellinen lila luomiväri jonka ostin joskus rippijuhlia varten ja sitä käytän joskus juhlissa.
silmämeikki
Normi arkimeikki jos jaksan panostaa ja laitan luomiväriä :D Tällasta meikkiä käytän yleensä kaikissa vähänkin erikoisemmissa tilaisuuksissa.
IMG_9822
Hiusjuttuja, eli aurinkosuoja hiuksille, jota käytän aina ulkomailla ja kesällä. Lämpösuoja, jos kiharran/suoristan hiuksia. Enään en suorista hiuksia, joten tän käyttö on jääny vähemmälle. Sitten on kosteuttava hoitosuihke, jota käytän aina hiustenpesun jälkeen. Viimesenä on huonon hiuspäivän pelastus, eli kuivashampoo!
IMG_9820 
Näillä pesen yleensä hiukset, eli väriä ylläpitävä hoitoaine, kosteuttava shampoo tai sitten korjaava shampoo. Vaihtelen kuitenkin aika paljon hoitoaineita ja shampoita, joten tässä oli vaan osa niistä!
_MG_0790_MG_0786 _MG_0788
Kynsilakat! Niitäkin on kertyny jo aika paljon, pitäis varmaan alkaa lakata kynsiä vähän useemmin!
_MG_0781
Mun ''arki''hajuvedet. Bruno Banani, Puma, Trèsor, Dior, Morgan, Celine Dion, Adidas ja Kylie Minogue.
_MG_0772
Ja sitten mun rakkaudet <3 Varsinkin toi 3!! Eli siis D&G hajuvedet ja Guccin hajuvesi, josta en ees tykkää mutta se sopii tohon noiden joukkoon :D

9 kommenttia:

  1. tosi kiva postaus ! :-)

    http://someonelikeu-ssanni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mulla on myös toi Nivean peitevoide - se on ollut mulla ikuisuuden ja tuntuu ettei se koskaan lopu! :D

    VastaaPoista
  3. ihanat silmät! :)

    http://97seconds.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. sul on kivoi hajuvesii !:D
    voisitko liittyy lukiaks jos edes vähän kiinostaa
    http://emppunennn.blogspot.fi/

    VastaaPoista