29.9.2012

valtteriostoksia again

Oltiin Even kans tänään aamulla valtterissa pitkästä aikaa ja löysin ihania juttuja! Noi kaikki farkut ja noi shortsit oli just oikeen kokosia ja huivikin oli just sellanen mitä olin ettiny ja kai mä tolle juhlalaukullekkin käyttöä keksin :-) Käytiin pasilassa vielä syömässä hesessä (mun herkku/mäkkilakko ei nyt oikeen onnistu...) ja oli tosi kiva reissu vaikka vähän väsyttikin kuudelta heräämisen takia! Tänään käydään ottamassa jonkunnäkösiä syyskuvia ja illalla ois luvassa matikan laskemista, vaikka ois paljon muutakin tekemistä... onneks koeviikko on ihan kohta ohi! Mutta mitäs pidätte ostoksista?
_MG_1832 _MG_1819 _MG_1822 _MG_1824 _MG_1828 _MG_1834 _MG_1836

7 kommenttia:

  1. Vähän teit hyviä löytöjä! Mä en koskaan löydä mitään kirpareilta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh mäki tykkäsin :) ja ennakkoluulottomasti vaan ettimään niin kyllä kirppiksiltä aina jotain kivaa löytää ;)

      Poista
  2. mua niiiiin ärsyttää kun loppukesästä käytiin helsingissä ja samalla tietty valtterilla. Odotin sitä reissua niiin paljo, ja sit löysin yhden ainoan villatakin sieltä. Jotenki siel meinas iskee vaan ahtaanpaikan kammo ja sit kun kaikki muijat tappeli jostai pari euro paidoista ja näi. yh. Ehkä pitää men joku kerta uusiks jos ensivaikutelma vähä muuttuis =) säki kerta teit hirmu kivoja löytöjä! :)
    Oon muuten luskellu sun blogias jo vähä aikaa mut nyt vasta jätin ekan kommentin! tosi kiva blogi! =)


    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon!! ja kannattaa ehdottomasti käydä valtterissa uudestaan koska ei siellä mun mielestä aina oo tollasta mitä kerroit! :)

      Poista
  3. siis onko valtteri joku uus kauppakeskus? en oo kuullu koskaan :o mut ihania vaatteita ! JA HALVALLA !

    VastaaPoista
  4. eeikun se on iso kirppis pasilassa! :)

    VastaaPoista
  5. Kivoja nää! Vitsi mäkin haluisin käydä joskus Valtterissa, mutta asun turhan kaukana :/

    VastaaPoista