26.10.2012

mitä pidemmälle päivät käy, mä toivon et ikuista tää onni on

Mun piti kuvailla ne espanjan ostokset, mutta halusinkin laittaa teillen ensiks pari kuvaa mun tän päivän asusta, päällä on siis uus rakkaussilkkipaita, jonka ostin espanjasta Blancosta! Tänään oli ihan kaaosaamu, kun oli satanu lunta ja tiet oli ihan liukkaat eikä kenelläkään tietenkään ollu vielä talvirenkaita, joten autot ei päässy mäkiä ylös ja bussit oli törmäilly aitoihin ja vaikka mitä muuta kivaa, joten odottelin puol tuntia bussia ihan jäässä. No pääsimpähän kuitenkin kouluun toisin kun jotkut muut :-D Tänään iida tulee varmaankin meille yöks koska aamulla ois lähtö Valtteriin ja lauantaina on tyttöjenilta ja sunnuntaina sitten taas reenailua :-) Pitäkää tekin hauska viikonloppu!
diamonddd
paita Blanco
housut kirppis/gina tricot
kengät k-kenkä
korut nomination ja h&m
korvikset glitter ja h&m
_MG_3664 _MG_3689 _MG_3662 _MG_3660 _MG_3685 _MG_3663 _MG_3678 _MG_3661 _MG_3673 _MG_3658

1 kommentti:

  1. hei voisiks äänestää mua & mun kaverii tos bringmeto1D kilpailus > http://www.sub.fi/onedirection/#e/50852bff663d78.73854638 :)? ja jakaa eteepäi jos pystyt:/

    VastaaPoista