28.11.2012

kuulumisia ja kollaaseja

Iltaaa! Oon viimeset kolme päivää vaan lukenu mantsaa, bilsaa ja historiaa...Meillä on siis koeviikko ja mulla sattu just noi kolme reaalii peräkkäisille päiville+enkku perjantaiks...Tein tällaset kollaasit missä on vähän fiiliksiä viime- ja tältä viikolta :-) Ainiiin!!! Kävin eilen tarkistuttamassa mun näön ku en oikeen nää taululle yms. niin mullekkin tulee sitten silmälasit! Ihan kivaa, kun ei mun kuitenkaan tarvii niitä koko ajan pitää, vaan sillon ku katon vaikka telkkarii. Käydään tilaan varmaankin huomenna ne niin laitan sitten kuvaa kun saan ne ;-)
marras1 1. Oon teettäny kuviksessa tänäsyksynä ite paljon kuvia pimiössä vanhoista negatiiveista ja ajattelin tehä noista jotkut kivat lahjat sukulaisille.
2. Oon jo ostanu muutamille joululahjoja, ihanaa olla kerranki ajoissa!
3. Löysin laatikosta unohdetun the Body Shopin ihanan sitruuna vartalonhoitopaketin, jonka olin saanu synttärilahjaks, nyt sekin pääsee sit käyttöön :-)
4. Uusin Costume ja ite tuunattu kangaskassi! (my other bags are prada)
toinenkollaasi
1. Oon vaan lukenu ja lukenu... Onneks enää tää viikko nii kaikki kokeet on ohi!
2. Haha tein ite vaatehuoneeseen toisen ''vaaterekin'' siimasta ja pahviputkesta, koska mun oli ihan pakko saada tilaa uusille vaatteille vaikka mulla onkin jo kaks rekkii ja monta hyllyä...Pitäis varmaan myydä osa?
3. Täs mä salilla xD
4. Uus kello, joka tuli Cosmon tilauksen kaupanpäällisenä, siinä on joku tommonen sekuntikellojuttukin jota en ihan ymmärtäny
peplum Tää on jo muutenkin niin sekava postaus että laitan tähän loppuun vielä kuvan noista peplum-helmaisista vaatteista, ne on vaan niin ihania! Ite vielä etin täydellistä peplumpaitaa, mekkoa ja hametta, tietääkö joku missä kaupoissa ois semmosia hyviä ihan perusmalleja?

6 kommenttia:

  1. Mangossa on tosi kivoja tollasia paitoja xd

    VastaaPoista
  2. i want the white dress!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    VastaaPoista
  3. Ainakin H&M, Zara, Vero Moda ja Vila myy kivoja peplumtuotteita! Kannattaa käydä siis kiertelemässä noissa kaupoissa, jos edullista vaihtoehtoa etsit! ;)

    VastaaPoista