10.11.2012

third time, my room

Moikka kaikki ihanat lukijat! Oonkin jo pari kertaa tehnyt huonepostauksen, mutta ajattelin näyttää teille kuvia mun uudesta järjestyksestä kun ei mulla muitakaan kuvia oo :D Viikko on menny koulussa ja harrastuksissa. Eilen oltiin porukalla kaupungissa ja vähän joka paikassa, tänään olin pumpissa ja uimahallissa ja kokkailin pizzaa! Myöhemmin saatan vielä lähtee johonki ulos jos jaksan, luultavasti en...:D Huomenna juhlitaankin sit isänpäivää ja meen viettään äipänkaa laatuaikaa ja mennään kattoon Skyfall jeejee! Hyvää loppuviikonloppua kaikille <3 

ps. TÄSSÄ ja TÄSSÄ on vanhat postaukset! Mistää huoneenjärjestyksestä te tykkäätte eniten?
_MG_4083 _MG_4079 _MG_4086 _MG_4088 _MG_4074 _MG_4077

12 kommenttia:

  1. ÄÄÄÄÄ MISTÄ oot ostanu noi kynäpurkit mis lukee paris, new yorks ja noi??? MÄ TAHDON pakko saada !!! :D:D:d
    ja eiks sulla oo enää koulupöytää ? :o
    MUTTA IHANA HUONE <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha ihana kommentti xd <3 ja ööö oisko ollu jostain tarjoustalosta tai vapaavalinnasta? :D ja ei mul oo koulupöytää ku teen läksyt ja oon koneel kumminki vaa sängyllä :D JA KIITOS <3

      Poista
  2. aivan iiiiihana huone<3

    VastaaPoista
  3. Ihana toi sun huone! <3

    VastaaPoista
  4. Ihana huone sulla! :)
    Mistä oot hommannu tuon vaaterekin? Se on ihana,oon ettinytki vaaterekkiä,mutten ole löytäny!:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) se on ikeasta ja makso varmaan joku vaan 7 euroo :D

      Poista
  5. kui ihana toi sun seinä! onks se joku tapetti vai? ja muutenki ihana huone! kivasti noi vaatteet tollai esillä, tuo kivaa väriä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu on tapetti :) ja kiitti paljon!

      Poista