2.1.2013

My year 2012

Ajattelin listata vuoden 2012 tärkeimmät asiat kuukausittain kuvien kera :-) Vuoden parhautta oli kolme ulkomaanmatkaa (Budapest, Bulgaria ja Barcelona), jotka kaikki oli tosi onnistuneita, myös lukion alottaminen oli aika iso ja kiva juttu ja viimesenä muttei vähäisimpänä on se, että tutustuin niin moniin ihmisiin paremmin mm. uuden koulun kautta ja tutustuin mä muutamiin kokonaan uusiinkin ihmisiin :-) Vuosi 2012 oli kaikinpuolin tosi onnistunut, toivottavasti vuosi 2013 olis ainakin yhtä hyvä kuin edeltäjänsä! 
tammikuu
Tammikuussa kävin pari kertaa Valtterissa ja vietin paljon aikaa Tampereella :-) Alotin myös jazzin ja itämaisen tanssin. Niin ja aloin sillon kirjottaa tätä blogia ;-)
HELMIKUU
Helmikuussa olin vaan kavereiden kanssa, kävin taas Tampereella ja Helsingissä ja vietettiin vaan rentoja leffailtoja kotosalla ja leivoin ihan liian paljon cupcakeja ja lihoin varmaan sata kiloo (huomatkaa toka kuva xD ohmygod)
maaliskuu Maaliskuussa kävin pari kertaa leffassa, hengasin kavereiden kanssa, olin yhen viikonlopun Iidan mökillä ja kävin Kaija Koon ja Chisun keikoilla! Ostin myös clipsipidennykset ja koulussa oli teemaviikko.
HUHTIKUU Huhtikuussa juhlin vappua, oli pari tanssiesitystä, työhaastattelu, kylpyläreissu Turkuun, taas vaan perus harrastuksissa käyntiä ja kavereiden kanssa oloa.
TOUKOKUU Toukokuussa oli kuviskoulun lopputyönäyttely missä oli mun valokuvia, olin taas Iidan ja Jennin mökeillä, juhlin koulujenloppua ja toukokuussa oli myös yks vuoden kohokohdista, nimittäin luokkaretki Budapestiin, joka oli ihan huikee! Laihdutin myös muutaman talvella tulleen lisäkilon...
KESÄKUU Kesäkuussa olin omalla ja jennin mökillä muutaman kerran, urheilin paljon ja vietin aikaa rannalla, vaikka olikin aika huonot ilmat :-( ajeltiin kesällä paljon ja tutustuin uusiin ihmisiin! Olin myös kesätöissä pari viikkoo ja ostin oman MacBook Pro:n!!
heinäkuu Heinäkuussa oltiin Bulgariassa, jonka jälkeen olin ihan ruskee! Kävin myös mökillä, Turussa, Tampereella ja Helsingissä ja juhlin Wanaja festareilla :-)
ELOKUU Elokuussa mökkeiltiin taas kavereiden kanssa ja pelattiin monta tuntia beachia melkein joka päivä :-D Juhlittiin myös Tuulin synttäreitä ja kesäloman vikaa viikonloppua :-( Ja taas yks vuoden kohokohdista, nimittäin Madonnan keikka, oli elokuussa, se oli niin huikeeta!!! Ainiin, kävin myös pari kertaa lintsillä ja Tampereella sekä Lappeenrannassa yksissä häissä. Ja alotinhan mä lukionkin sillon :-D Heh tapahtumarikas kuukausi ;-)
SYYSKUU Syyskuussa oli mun 16- vuotissynttärit, joita tietenkin juhlistin! Sen lisäks pidettiin pari tyttöjeniltaa, kuvailtiin pellolla ja urheiltiin perheen kanssa yks viikonloppu Vierumäellä.
LOKAKUU Lokakuussa oltiin Barcelonassa, joka osottautu tosi hienoks paikaks ja olin ihan sekasin niistä kaikista vaate- ja kenkäkaupoista! Urheilin myös tosi paljon ja näin kavereita.
MARRASKUU Marraskuu oli pelkkää treenausta ja koulua ja loppu vapaa-aika meni kotona nukkumiseen tai kavereiden näkemiseen ja tulihan onneks käytyä pari kertaa kunnolla kuvailemassakin! Ja tutustuin myös muutamaan kokonaan uuteen ihmiseen :-)
joulukuu Joulukuussa kävin Willassa ja Helsingissä Alman kans,vietin pikkujouluja pari kertaa, sain silmälasit, olin kavereiden kanssa ja tietty juhlin joulua ja uuttavuotta :-)

2 kommenttia:

  1. oho no sullapa oli tapahtumarikas vuosi, itellä edellinen vuosi meni niin nopeesti etten melki muista mitä tein sillo :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha no niin kyllähän viime vuonna ehti tapahtua vaikka mitä:)

      Poista