16.5.2013

It's all about the hair part. 2

Moikka! Oon joskus aikoja sitten tehny tällasen postauksen, mutta kun teitä lukijoita on tullu niiiin paljon lisää, aattelin tehä uudestaan :-) Eli mun hiustyylit vuosien varrelta! 
naturalhair
Tässä näkyy mun natural hiusväri, eli aika maantienharmaa! Noi kuvat on kai seiskaluokalta, jollon mulla oli vielä tosi paksut hiukset...
blondiii
Ja hups! Yhtäkkiä värjäsinkin platinablondiks ja hiuksista ''paloi'' pikkuhiljaa latvat eli hiukset lyheni ja oheni, eli en suosittele blondaamista ainakaan kotiväreillä! :-D
mustavalk
Vähän ajan päästä värjäsinkin hiukset alta tummanruskeiks ja tykkäsin tosi paljon! Myöhemmin leikkasin vielä suoran otsiksen niinkun tokassa kuvassa näkyy :-)
ruskeetekat
Marraskuussa 2011 kyllästyin blondeihin ja värjäsin pitkän harkinnan jälkeen bruneiks ja jätin hiuksiin vielä muutaman blodin raidan! Oon siis ollu noin vuoden brunette eikä kaduta yhtään :-)
tuuummaaat
Kun juurikasvua alko tulla vaalenruskeisiin hiuksiin, värjäsin koko pään tummanruskeeks enkä hirveesti tykänny :-D Mun hiukset oli niin ohuet ja tylsän näköset!
pidennykset
Joskus viime vuonna ostin pidennykset ja tykkäsin hirmupaljon mun hiuksista kun ne oli paljon paksummat pidennysten ansiosta! Aloin kuitenkin pitään niistä parempaa huolta ja ne alko kasvaa aika nopeesti, jee :-)
raitojaa
Joten nyt ollaan suunnilleen tässä tilanteessa, eli hiukset on terveemmät kuin varmaan koskaan ennen! Laitoin taas vaaleita raitoja etten näyttäis niin kalpeelta, mutta nyt juurikasvua tulee koko ajan vaan lisää ja lisää, joten ajattelin vähitellen vaalentaa niin, että hiukset oi melkein luonnollisen väriset :-)

2 kommenttia:

  1. Noi tummat sopii kyllä hyvin sulle!Ja varsinkin noi kesällä otetut kuvat sun hiuksista on tosi ihanat! Haha oon muuten iha onneton ja tää on tosi noloa mutta oon seurannu sun blogia jo aika pitkään ja vasta hetki sitten tajusin että ollaan samassa koulussa ja juteltiiin vappuna. Hehe anteeks! Mutta pidän sun blogista tosi paljon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon, piristit mun päivää tolla kommentilla :)! ainiin juteltiinkin vappuna ja oltiin samassa matikka3 ryhmässä :D? Pitää käydä liittyy sunkin blogin lukijaks!

      Poista