5.8.2013

Hetken maailma on tässä kokonaan

Tässä olis yks kameran muistikortille unohtunu asu viime viikolta kun olin lähössä Tampereelle muutamaks päiväks! Enää ens viikko lomaa ja sit alkaakin koulu, ihan kivaa koska viikon koulunkäynnin jälkeen onkin luvassa Weekendit ja siitä muutaman viikon päästä mun synttärit :-) Ja on myös kiva että tulee tietty arkirutiini koska kesän aikana urheilut ja syömiset on menny ihan miten sattuu ja oon vaan ollu kavereiden kanssa :-D Mutta ihan hyvä välillä pitää vaan lomaa noistakin asioista! AINIIN! Hämeenlinnalaiset, käykää tsekkaamassa Herman's second hand -kirppiksellä pöytä 111, siellä on mun, Roosan ja Inkan vaatteita ja tavaroita :-)
derailss
farkut dr. denim | kengät converse | paita h&m | laukku MK | rannekorut Nomination ja aleksi13 | kaulakoru Kalevala | kynsilakka Essie
_MG_3845 kaulussinn

4 kommenttia:

  1. mistä toi laukku on? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tampereen cotton -kaupasta, joka on ihan siinä keskustassa :)

      Poista
    2. okei tiiätkö saako noita muualta ? :)

      Poista
    3. kyllä ainaki stockalla oon nähny myynnissä mutta itellä ainakin meni kuukausia ennen ku vihdoin löysin ton mustana :D mutta pinkkinä ja ruskeena ainakin löytyy! jos ei kaupoista löydä niin kannattaa kattoo zalandolta tai muualta netistä :)

      Poista