3.9.2013

Katkarapu-avokadopasta

Noniin, taas uusi resepti tuli kokeiltua, nimittäin yhtenä tylsänä enkuntuntina eksyin Pinterestin ruokakuviin ja inspiroiduin kokeilemaan jotain uutta: katkarapupastaa! Olin luova ja heitin sekaan kaikenlaista: tomaattia, avokadoa, oliiveja ja pestoa :-) Siitä tulikin ihan älyttömän hyvää ja aion tehdä kyllä uudestaankin!
_MG_4614
_MG_4581
Tarvitset siis kirsikkatomaatteja, oliiveja, avokadoa, katkarapuja, pestoa, ruokakermaa, spagettia ja mausteita oman maun mukaan.
_MG_4597
_MG_4604
1. Pilko kaikki pieniksi paloiksi. 
2. Paista katkarapuja öljyssä, mausta ne halutessasi esim. suolalla, basilikalla tmv. 
3. Lisää pannulle avokado, tomaatit, oliivit sekä vähän alle 2dl kermaa sekä noin 2rkl pestoa. 
4. Lisää sitten kypsät spagetit, sekoita ja anna hautua jonkin aikaa._MG_4612

10 kommenttia:

  1. Ei vitsi mäkin haluisin kokeilla tota mut skippaan kaikki missä on avocadoo koska oon kaks kertaa ostanu enkä kummallakaa kerralla osannu avata sitä! :D tai saatu kuorittua tai mitään! Haha oon tumpelo mut kivoja nää ruokapostaukset koska useemnin tekee näit blogeista löydettyi reseptei ku tutkis jotai keittokirjaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah voi eii :D! sun pitää harjotella ;) mut nii mustakin ruokapostaukset on niin kivoja vaikkei aina ehtiskään tekeen niitä ruokia :)

      Poista
  2. apua, toi näyttää hyvältä! täytyy kokeilla :o

    yelloowsky.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, kannattaa kokeilla :)!

      Poista
  3. Mhhmm.. Näyttää herkulliselta! ;) Ja rakastan Suomen kieli! :) Anteeksi virheitä, olen vielä oppimista.

    Pusuja ja haleja,
    Marentora :)

    btw. minun uusi viesti: http://marentora-everdream.blogspot.com/2013/09/design-your-universe.html ;)

    VastaaPoista
  4. Ah nami! Näyttää ihan superherkulliselle! :)
    xx J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, se kyllä olikin ;)!

      Poista
  5. uu nam tää postaus vei mun sydämen:Dd niiin hyvännäköstä! Pasta, avokado ja katkaravut kelpaa mulle aina! Tän reseptin myötä oli pakko liittyä lukijaksi:p

    VastaaPoista