13.9.2013

My Daily Cosmetic

En ookkaan tainnu koskaan tehdä postauksia mun ihonhoidosta! Ja kosmetiikastakin taitaa olla joku yks vanha postaus vaan, joten tässä olis vähän uutta tietoa siitä, mitä tuotteita käytän. Suosittelen kaikkia tän postauksen tuotteita ainakin kaikille kuivaihoisille :-D
_MG_4128
Koska mulla on ollut jo vuosia huono ja tosi kuiva iho, oon kokeillu monia eri ihonhoitotuotteita, mutta nää kolme on osottautunut parhaiksi tuotteiksi, jotka on myös hoitanut aika paljon ihoa kun vertaa vaikka parin vuoden takaiseen tilanteeseen :-)
1. Pesen kasvot aamuin ja illoin Vichyn syväpuhdistavalla puhdistusgeelillä 
2. Kasvovettä käytän silloin tällöin, koska tää on aika kuivattava aine... 
3. Meikin alle laitan aamulla kosteusvoidetta, tämä myöskin Vichyn.
_MG_4129
Noin kerran viikossa kuorin ihon Garnierin Pure 3in1 aineella ja iltaisin laitan yleensä Aqualan L-voidetta koska talvella mun iho kuivuu tosi paljon. Ostoslistalla olis vielä The Body Shopin Tea Tree-kasvonaamio.
_MG_4133
1. Parhaaksi meikkipohjaksi oon todennu mineraalimeikit! Ne ei tuki ihohuokosia toisin kuin meikkivoiteet. Hehkutan näitä aina kaikille ja suosittelen ehdottomasti jokaiselle! Tuntuu ettei ois yhtään meikkiä naamassa kun käyttää näitä :-) Tilasin netistä alotuspaketin, johon kuulu noi 3 sivellintä, pohjustusaine, opetus dvd ja kaks meikkivoidetta, aurinkopuuteri ja veil (on siis minikokoisia). Paketti maksaa kaupassa yli 100e mutta on netissä paaaljon halvempi!

1. Mineraalimeikkivoide (väri medium)
2. Aurinkopuuteri
3. ja Mineral Veil (tasoittaa ja kiinnittää meikin puuterin tavoin).
_MG_4143
Silmämeikki on arkena melko yksinkertainen ja kevyt, eli ripsari, kajali/nestemäinen kajali. Nämä Goshin ja Lumenen kajalit on mun luottotuotteet enkä edes muista, milloin oisin jotain muita kajaleita käyttänytkään :-) Juhliin ja joskus arkenakin lisään vielä vaaleaa mineraaliluomiväriä tai tummempaa Goshin luomiväriä._MG_4792
Viimeisenä vielä lempparikynsilakat! Parhaat lakat on mun mielestä Chanelin ja Essien lakat, käytän myös Mavalan lakkoja joskus :-) Kuvassa olevat sävyt on Master Plan ja Mademoiselle, ihanan klassisia molemmat.

2 kommenttia:

  1. Kiva blogi! Sait uuden lukijan :)

    http://burgundyboom.blogspot.fi/

    VastaaPoista