11.1.2014

HeiaHeia! Katsaus vuoteen 2013

Moikka täältä kiireen keskeltä! En oo (taaskaan) ehtiny kuvailla mitään tai kirjotella tänne...Kattelin äskön kuitenkin heiaheiasta vuoden 2013 koostetta mun urheiluista ja aattelin vähän kertoo teillekkin mun vuoden urheilusta ja antaa vinkki tosta paikasta! HeiaHeia on siis ilmainen nettisivu, johon voit kirjata urheilusuoritukset, sairaspäivät, painon ym. Ite oon kirjannu kaikki yli puolen tunnin liikuntasuoritukset tonne ja ihan mukavasti noita treenejä olikin vuodessa kertynyt kuukauden liikuntakiellosta huolimattakin :-)



Ylivoimaisesti salilla käynti vei voiton viime vuonna! Innostuin ihan kunnolla reenaamaan viime vuoden alussa kun vaihdoin salia. Kyllä tosta 125 tunnin reeneistä on jotain tuloksiakin toivottavasti tullut :-D Keväällä ja kesällä juoksin aika ahkerasti myös mun peruslenkkiä (5,3km) ja oli aina kiva kattoo, kun joka kerralla aika parani! Myös rullaluistelu oli ihan parasta kesällä kun sai rusketusta samalla, mutta sitten sitäkään en voinu enää tehä kun mun selkä meni :-(
Vuosi 2014: Tänä vuonna aion ottaa vähän rennommin ton urheilun suhteen ja teen sillain mikä tuntuu itestä hyvältä :-) Haluun kokeilla mahdollisimman monia eri lajeja, juosta paljon, hiihtää, tanssia ja saada tuloksia salilla! Aion ostaa salille vuosikortin, joka sisältää myös kolme treeniohjelmaa, uskon että siitä saa vähän lisämotivaatiota :-) Ruokavalio puolestaan sais mennä nyt täysremonttiin, sillä kesän jälkeen mun hyvät elämäntavat on menny ihan miten sattuu :-D Koitan saada ruokailurytmit kohdilleen ja vähän ravintoarvoiltaan parempaa ruokaa lautaselle tänä vuonna...Nyt kun oikein kirjotin tän tekstin tänne teidän kaikkien nähtäville niin kai mun on pakko onnistua tavoitteissani ;-) Hyvää alkanutta vuotta teille kaikille!!

4 kommenttia:

  1. Mä oon kans käyttänyt heiaheiaa jo muutaman vuoden :) se on kiva paikka merkata liikunnat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Saa vähä lisämotivaatioo :)

      Poista
  2. OI jes kiitos ihanaa!!!!!! Pitää pitää reenipvkirjaa nii helpottaa mun elämää kummasti! XD kiitos XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah toi on oikeesti hyödyllinen x)

      Poista