3.2.2014

A day to remember

Se lähestyy! Nimittäin päivä, jota oon oottanu vaikka kuinka monta vuotta: Wanhojentanssit :-)  En voi vielä kunnolla käsittää, että se ihan oikeasti on kymmenen päivän päästä!! Muistan, kun meijänkin alakouluun tultiin tanssimaan ja kaikki tytöt oli niin kauniita ja mekot oli niin täydellisiä, kaikki oli ihan kun prinsessasaduista...!

Oon jo monta vuotta tienny, millasen mekon ja kampauksen haluan. Tottakai mekon etsintä oli kuitenkin haastaavaa, ja kävin monta vaihtoehtoa läpi. Päädyin kuitenkin olkaimettomaan shampanjanväriseen iltapukuun helmi- ja timanttikirjailulla. Mekko on just sellanen, kun halusinkin ja on kiva, että helma on suora niin ei tarvitse varoa tallomista toisin kuin niissä (myöskin niiin ihanissa) kermakakkumekoissa, mitä monilta löytyy! Mulla on myös ihan paras tanssipari, mikä tietysti tekee harkoistakin paljon kivempia, samoin myös tanssipäivistä. Juuso antaa mun päättää kaikki tanssiin liittyvät jutut, koska tietää että nää tanssit on mulle niin tärkeet :-D Meillä on tosi hyvä tanssiryhmä ja huikee omatanssi, jota olin kans vähän mukana suunnittelemassa! Suuret kiitokset niille, ketkä sen suurimmalta osin teki :-)

Tanssikengiksi ostin rumat mustat avokkaat pienellä korolla kirppikseltä kolmella eurolla :-D Kampauksesta mulla ei oo mitään kuvaa, mutta hiukset tulee olemaan ylhäältä kiinni, mutta kiharat latvat laskeutuu toiselle olkapäälle, näätte siten myöhemmin ;-)

Meikin aion tehdä itse ja vähän jännittää mitä siitä oikein tulee :-D En oo koskaan opetellu meikkaamaan mitenkään hienosti mutta ehkä pärjään youtube-tutoriaalien avulla...Tekoripsien laitto voi olla aika tuskaisaa puuhaa mutta ainakin meikkipohja on kunnossa, sillä noi mineraalimeikit on ihan loistavat senkin takia, että naama ei ala kiiltää vaikka tanssis koko illan jossain kemuissa, niin tuskimpa tuollakaan! Hiuksiin kiinnitän vielä tollasia hengettömiä pinnejä, ettei timantteja vaan oo liian vähän!

Tässä on sitten pääpointti eli mun mekko :-) Tilasin sen jj's housesta ja lyhennyksen ja kavennuksen jälkeen mekko on ihan bueno! Tykkään tosta väristä tosi paljon sekä siitä, että se on vähän erilainen kun se on tollanen iltapukumallinen. Näätte siitäkin kunnon kuvaa sitten myöhemmin, nyt se on ihan rypyssä :-D

Myös kynnet laitan ite, taiteilen näistä superhyvistä Essien lakoista jotain kivaa, varmaankin ranskalaisen manikyyrin jollain hopeakoristelulla :-)

Viimeisenä muttei vähäisimpänä on mun jatkomekko ja -kengät! Kengät ostin viime vuonna Pull&Bearista puoleen hintaan ja mekon tilasin bubbleroomista, sekin myös alennuksella varustettuna :-D Kun molemmat tanssipäivät on ohi, mennään tyttöjen kanssa valmistautumaan iltaa varten ja limusiinin kyydissä ajetaan kohti jatkopaikkaa, josta taitaakin löytyä kaikki Hämeenlinnan ysikutoset juhlimasta :-) Toivottavasti kaikilla tulee olemaan huikeet kaks päivää, ite ainakin koitan ottaa kuitenkin rennosti tän kaiken stressin keskellä!

6 kommenttia:

  1. Voiiiii ootpa ottanu nättejä kuvii, ja aivan ihana mekko!! Mulla on kans shampanjan värinen yksilö, ihan hirmusen hyvä maku sulla siis ;--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh kiitos :)) aijjaa, oonkohan nähny sun mekosta kuvaa? jos sul on se jossai blogin uumenissa niin täytyy kyllä metsästää sieltä x)

      Poista
  2. Apuaa en malta oottaa!!!! x)

    VastaaPoista
  3. Oii, ihana mekko! Sopii varmasti sun uusiin hiuksiin ihan täydellisesti. Nauti täysillä prinsessapäivästä! <3 Mulla itellä meni omat wanhat vähän ohi sillei kun olin vasta vaihtanu koulua ja en tuntenu vielä oikein ketään mutta jokatapauksessa oli ikimuistonen päivä, toivottavasti sullakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) ainii sulla meni ne vanhat niin...no onneks oli kuitenki ikimuistonen päivä, uskon että mullakin on x)

      Poista