12.5.2014

Äitienpäivän asua

Moikka! Taas arki ja kiire iskee, onneks ehdin viikonloppuna rentoutumaan ihan kunnolla: oli ystävän synttäreiden kunniaks ravintolareissua, tyttöjeniltaa ja äitienpäivää. Mulla on tälle viikolle kaikenlaista ohjelmaa: uus treeniohjelman teko, siskon tanssiesitys, ystävien 18-v yhteissynttärit, kesätyöhön liittyvä koulutus ja töiden alku, kääk! 

Oon siis koko kevään tehnyt erilaisia mainoksia, mainoslehtisiä, kuvaushommia ja kausijulkaisun eräälle pesisseuralle ja tän tyyppiset työt jatkuu kesällekin. Näiden tietokonehommien lisäks sain myös työn lasten pesiskoulujen ohjaajana muiden nuorien kanssa, mun mielestä tosi kivaa ja rentoo ulkona tehtävää työtä! Koitan laittaa pikkuhiljaa rahaa mun säästötilille, koska ollaan mun parhaan kaverin Roosan kanssa jo pitkään suunniteltu yhteistä ulkomaanmatkaa mutta kesälle se oli vähän vaikee sovittaa töiden (ja mun alaikäisyyden) kanssa joten tähtäimessä ois sitten lähtee heti meidän syksyn kirjotusten jälkeen :-) Voin vaan kuvitella kuinka paljon oon siinä vaiheessa loman tarpeessa ja loma varmasti tuntuis ansaitulta!

Tässä kuitenkin eilen lupailtua äitienpäivän asua, tykkään tosi paljon tosta uudesta paidasta kun se on vähän erimallinen kun yleensä mulla on vaan toppeja!
_MG_0499
kengät Converse | farkut Dr. Denim | paita Forever21 | takki Vila | laukku ja kello Michael Kors
_MG_0500 _MG_0501

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti