27.5.2014

Mä oon sopivasti onnellinen..

Viime viikolla oli niin ihanat ilmat että tarkeni mennä kouluunkin shortseissa, tänään sää onkin ollut sitten ihan jotain muuta...Palataan kuitenkin viikon takaisiin kuviin, sillon oli niin ihanan lämmin! Oon nyt keväällä tehnyt vähän inventaarioo ja kaikki liian paljastavat shortsit on lentänyt kirppiskasaan. Muutamat farkkushortsit, kyseiset mustat ja yhdet puuterinväriset säästin kuitenkin. Näiden lisäks ostin pari viikkoa sitten H&M:stä ihanat ja vähän siistimmät shortsit mitkä käy oikeestaan mihin vaan tilaisuuteen! Voisin esitellä ne tässä lähiaikoina, oli tosi hyvä löytö :-)

Ainiin, mulla on huomenna edessä koko toisen lukiovuoden viimeinen koe! Voi vaan kuvitella sen helpotuksen tunteen kun astun sieltä luokasta (luultavasti ensimmäisenä) ulos: oon suorittanut lukion vaikeimman vuoden ja enään edessä on pelkästään niitden aineiden opiskelua, jotka mua oikeasti kiinnostaa. Lukioon hakiessani vamistauduin jo henkisesti kovaan urakkaan, mutta lukioaika on ollut mun elämäni parasta aikaa! Kyllä noi kouluhommatkin tossa kaiken muun ohella on aina jotenkin sujunut ja oon jopa suoriutunut niistä kunnialla :-) Odotan innolla (ja ehkä vähän kauhulla) tulevaa abivuotta ja kirjotuksia, mutta otan kuitenkin haasteen vastaan ja aion antaa kaikkeni, jotta pääsen haluamaani jatko-opiskelupaikkaan. Nautitaan nyt kuitenkin kesästäkin ennen kun pitää taas alkaa panostaa, tsemppiä kaikille luku-urakkaan ja hurjasti onnea jo valmistuneille!
_MG_1242
shortsit, paita ja korvikset H&M | aurinkolasit Ray-Ban | kello ja laukku Michael Kors
_MG_1229 _MG_1243

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti