6.5.2014

Spring Shopping

Noniin! Nyt sain vihdoin tehtyä postausta Lontoon shoppailuista, kuten muutaman päivän takaisessa postauksessa kerroinkin, Lontoon ostokset oli jo etukäteen tarkoin harkittuja enkä halunnut mitään heräteostoja koska rahaa pitäis vähän säästellä mahdollista kolmatta ulkomaanmatkaa varten! Vappupostauksessa näkyikin jo yks Lontoon ostos, nimittäin kauan metsästetty valkonen narutoppi, joka oli vielä tollanen muhkee millasen halusinkin! Se löyty ihme kyllä Camden Townin katumarkkinoilta, saa nähdä kauan pysyy ehjänä :-D 
_MG_0404
Niinkun aiemmin jo kerroin, olin VS kaupassa ihan haltioissani ja oisin mielelläni kotiuttanut kaikki kaupan loputkin vaatteet ja tuoksut! Pysyin kuitenkin maltillisena ja ostin noi puhelinkuoret ja maailman ihanimmat biksut! En malta odottaa että pääsen käyttämään noita karkinvärisiä ja täydellisesti istuvia yksilöitä, onneks enää kuukausi Mallorcan matkaan, toivottavasti sitä ennen Suomeenkin tulis paremmat säät :-)
_MG_0405
Myös Forever 21 :ssa olin ihan tohkeissani ja kiikutin sovituskoppiinkin kasan edullisia ja ihanan tyttömäisiä vaatteita mutta otin kuitenkin järjen käteen ja mietin sitä vaatemäärää mitä mulla jo on kotona ja valitsin sitten vaan tän silkkipaidan ja alemmassa kuvassa olevat biksut!
_MG_0407
Yks hankinta, jota todella tarvitsin oli uudet luomivärit! Päätin nyt panostaa ihan kunnolla niihin ja ostin ton Urban Decayn paletin, jossa on kuus luonnollista sävyä. Myös Laduréesta oli pakko ostaa macaronseja ja sainkin sieltä ton ihanan paperipussin!
_MG_0417
Olin niin tyytyväinen itteeni kun olin tuhlannu rahaa vaan maltillisesti reissussa...Mutta sit mun sisko kerto, että Topsportissa oli Nike Free 5.0 alennuksessa ja se oli sitten taas menoo :-D Mutta oli vaan ihan pakko ostaa nää maailman ihanimmat lenkkarit! Mulla on pakko olla juoksukengissä pronaatiotuet niin käytän näitä lähinnä arkena ja kävelylenkeillä, kyllä näillä kouluunkin kelpaa mennä ;-)

8 kommenttia:

  1. Oon ihan rakastunu forever21:n vaatteisiin jo pelkästään nettikaupassa, enkä tiiä miten hullaantuisin, jos kauppaan asti pääsisin:-D...
    -> http://hennoaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah kannattaa välttää viimeiseen asti sinne menemistä ;D eivaan, ainaki yks hyvä puoli on se että ne on niin edullisia joten ei haittaa vaikka vähän shoppaileekin siellä x)

      Poista
  2. ihania ostoksia :) mua jäi viel kiinnostaan et mitä siel MK:n kassissa oli mikä sul oli jossain kuvassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh mustakin :) siellä oli tuliaisii mummille, sellanen musta laukku x)

      Poista
  3. Ihanat noi VS bikinit!:-) Mulla on myös noi samat Niket ja ne on kyllä mukavimmat kengät mitä oon koskaan käyttänyt. Ja niin söpön värisetkin!:-D Ostin ne Stadiumista maaliskuun loppupuolella ja jouduin maksamaan niistä vain 50euroa synttäritarjousten ansiosta! Tekis mieli ostaa toisen värisenäkin, mutta 119euroa on vähän liian paljon mun lompakolle :-(

    http://reettanniina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oooh oisimpa bongannu kans sen alennuksen x)!! Muakin houkuttelis keltaset ja vaaleenpunaset (jos sen värisii edes on) mutta toi hinta on kyllä aika musertava :( itekkin ostin vaan koska sain alle satasella :Dd

      Poista
  4. ihania ostoksia!! kenenkaa lähet Mallorcalle?=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin! Ihanaa kun kerrankin löyty kaikki ostoslistalla olevat jutut :) ja mennään koko perheen voimin mallorcalle :)

      Poista